Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Inea wykorzystuje w kampanii wizerunek piłkarzy Lecha Poznań

Manuel Arboleda i Rafał Murawski w kampanii Inei

Operator kablowy Inea z Wielkopolski wczoraj rozpoczął kampanię reklamową, w której wzięli udział piłkarze Lecha Poznań: Manuel Arboleda i Rafał Murawski.

Działania objęły już Internet i nośniki reklamy zewnętrznej w Wielkopolsce, a w najbliższych dniach reklamy pojawią się w regionalnych mediach: telewizji, prasie i radiu. Kreację przygotowała agencja Minima.
W kampanii pod hasłem ”Podaj dalej” Inea promuje pakiety usług z tabletem marki Kiano za 1 zł.
Inea jest sponsorem Lecha Poznań.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.