Discovery World zmienia się w Discovery Turbo Xtra
17 września kanał dokumentalny Discovery World zmieni nazwę na Discovery Turbo Xtra, który będzie adresowany do młodszego widza.
– Discovery World jest już długo na rynku i kanał potrzebował odświeżenia. Discovery Turbo Xtra będzie skierowany do młodszego widza niż Discovery World. Ma to być rozrywka z adrenaliną. Widzimy w tym spory potencjał – mówi Olgierd Dobrzyński, country manager Discovery Networks na Europę Środkową. Kanał po rebrandingu będzie nadawał w formacie 16:9 (obecnie 4:3). Szczegóły zmian znane będą w tym tygodniu.
Discovery World, poświęcony tajemnicom historii, podróżom i zagadkom świata, notuje jedną z najsłabszych oglądalności wśród kanałów Discovery. W pierwszym półroczu br. kanał miał 0,18 proc. udziału w rynku (0,25 proc. w grupie komercyjnej). Słabszy wynik osiągał tylko Discovery Historia (odpowiednio: 0,03 proc. i 0,05 proc.). Udział flagowego kanału Discovery Channel wynosił 0,7 proc. (1,12 proc. w grupie komercyjnej). Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)
(12.08.2013)










