Królewskie narodziny w reklamie marki Pampers
18.07.2013, 07:48
Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową pieluch marki Pampers nawiązującą do narodzin dziecka brytyjskiej pary książęcej.
“Nieważne, jak się nazywają. Każde dziecko jest małą księżniczką lub małym księciem dla mamy i taty” - głosi slogan kampanii.
Oprócz spotów integralną częścią kampanii jest specjalna akcja na Twitterze, w ramach której zbierane są życzenia dla królewskiego potomka i jego rodziców. Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
Marka Pampers już w przeszłości w swoich działaniach marketingowych nawiązywała do brytyjskiej rodziny królewskiej. Przy okazji ślubu Williama z Kate reklamowała się hasłem “Każda dziewczynka marzy, by zostać księżniczką”.
LL
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










