Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Królewskie narodziny w reklamie marki Pampers

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową pieluch marki Pampers nawiązującą do narodzin dziecka brytyjskiej pary książęcej.

“Nieważne, jak się nazywają. Każde dziecko jest małą księżniczką lub małym księciem dla mamy i taty” - głosi slogan kampanii.


Oprócz spotów integralną częścią kampanii jest specjalna akcja na Twitterze, w ramach której zbierane są życzenia dla królewskiego potomka i jego rodziców. Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
Marka Pampers już w przeszłości w swoich działaniach marketingowych nawiązywała do brytyjskiej rodziny królewskiej. Przy okazji ślubu Williama z Kate reklamowała się hasłem “Każda dziewczynka marzy, by zostać księżniczką”.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.