Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec rusza dziś z kampanią marki Paulaner

Grupa Żywiec startuje 2 lipca br. z telewizyjną kampanią marki piwa pszenicznego Paulaner.

Kampania telewizyjna ma zwrócić uwagę konsumentów na zalety Paulanera: pszeniczność, naturalność i oryginalność. Będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, a wspierać ją mają działania online i PR. Szczegółowy plan mediowy i termin zakończenia nie zostały podane. Za kreację odpowiada agencja Just, zakup mediów - Media West, za PR marki - agencja Roots PR. Produkcją spotu zajęło się studio Opus Film

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.