Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przegląd globalnego budżetu reklamowego marki Smirnoff

Koncern alkoholowy Diageo rozpoczął przegląd globalnego budżetu reklamowego marki Smirnoff. 

Wartość budżetu nie została ujawniona. Od 13 lat obsługuje go sieć JWT, która została zaproszona do wzięcia udziału w przeglądzie. Agencja jest m.in. autorem kampanii promocyjnej z udziałem Madonny.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.