Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kate Moss została twarzą marki St. Tropez (wideo)

Kate Moss w kampanii St. Tropez (mat. prasowe)

Modelka Kate Moss została ambasadorką marki St. Tropez, która wchodzi na polski rynek.

St. Tropez należąca do PZ Cussons, to marka z kategorii produktów samoopalających i skin finishing. Obecna jest w 18 krajach świata, w tym roku debiutuje w Polsce, Brazylii i Holandii.
St. Tropez po raz pierwszy w historii wykorzystuje wizerunek gwiazdy jako twarzy swojej marki. "Wiemy, że nasze klientki to kobiety pewne siebie, zainteresowane modą i urodą, a Kate Moss jest osobowością, która je inspiruje” - informuje w komunikacie prasowym Michelle Feeney, dyrektor generalna PZ Cussons Beauty.

(09.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.