One Eleven autorem globalnego projektu odświeżenia marki Dilmah
Firma Dilmah przygotowuje odświeżenie marki herbaty Dilmah. Autorem kompleksowego projektu zmian wizerunku brandu jest polska pracownia koncepcyjna One Eleven.
Pozyskała ona to zlecenie dzięki wcześniejszej współpracy z importerem i dystrybutorem herbaty Dilmah na rynku polskim, spółką Gourmet Foods. W ramach projektu przygotowała m.in. nowe logo marki, identyfikację wizualną i wygląd opakowań herbaty oraz strategię komunikacji brandu.
Herbaty w odświeżonej wersji zostaną wprowadzone najpierw w Polsce, jesienią. Towarzyszyć temu będzie kampania reklamowa, prawdopodobnie obejmująca wszystkie kanały komunikacji. Potem herbaty z nowym logo i w nowych opakowaniach stopniowo mają trafiać na pozostałe rynki (marka obecna jest w prawie 100 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Japonii, Australii, Kanadzie, Rosji).
One Eleven to pracownia koncepcyjna powstała latem 2011 roku, którą prowadzą Tomasz Bartnik-Mazerant, Franciszek Toeplitz i Marcin Bełza. (AMS)
(08.02.2013)










