Żywiec rusza z pierwszą kampanią autorstwa DDB (wideo)
19.11.2012, 11:58
Grupa Żywiec rozpoczyna dziś kampanię reklamową "Polski apetyt na życie" marki Żywiec. To pierwsza kampania tej marki autorstwa agencji DDB, która wygrała przetarg na jej obsługę we wrześniu br.
Celem działań jest umocnienie wizerunku marki Żywiec jako piwa premium, które towarzyszy Polakom od ponad 150 lat, a także dodanie marce optymizmu, dynamizmu i świeżości poprzez odwołanie się do młodszych konsumentów.
Kampania będzie realizowana w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN i Polsat) oraz w Internecie. Strategię komunikacji i kreację spotu przygotowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja. (TW)
(19.11.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










