Agnieszka Radwańska reklamuje produkty Amiki
Hasło kampanii "Inteligentny styl" nawiązuje m.in. do stylu gry tenisistki (fot. materiały prasowe)
Tenisistka Agnieszka Radwańska jest twarzą rozpoczynającej się dzisiaj kampanii reklamowej marki Amica.
Kampania realizowana jest pod hasłem "Inteligentny styl", które ma nawiązywać do stylu gry Radwańskiej i zarazem komunikować cechy promowanego produktu - piekarnika linii Integra Smart. Kampania prowadzona jest w telewizji, prasie, Internecie, a także za pomocą działań BTL. Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Integrated. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox Polska.
Polska tenisistka reklamowała już m.in. proszek Ariel, wystąpiła także w kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki". Zajmuje pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu stu najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu miesięcznika "Forbes". (DR)
(08.10.2012)










