Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paolo Cozza wystąpi w reklamach wina firmy Jantoń

W połowie września br. rozpocznie się kampania telewizyjna wina marki Celebro firmy Jantoń. Ambasadorem marki został Paolo Cozza - znany z programu "Europa da się lubić".

Hasło kampanii to "Celebro wino do posiłku - Odkorkuj wyobraźnię!". Trwa już kampania promocyjna win Celebro w prasie handlowej i Internecie. Prowadzone są także działania BTL (m.in. standy, zawieszki na butelki). Planowana na 15 września miesięczna kampania telewizyjna obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i kanały tematyczne.
Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa Studio ARRM. (DR)

 

(20.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.