On Board pracuje dla marki Warka
Agencja On Board realizuje działania public relations dla marki Warka (Grupa Żywiec SA) na Mazowszu.
Celem działań jest wspieranie wizerunku Warki jako oficjalnego sponsora reprezentacji polski w piłce nożnej i promocja inicjatyw sportowych wśród lokalnej społeczności. Agencja przygotowała strategię komunikacji brandu i zorganizowała konkurs dla mieszkańców Warki, mający na celu zachęcenie ich do wspólnego, aktywnego dopingowania reprezentacji podczas Euro 2012. Teraz zajmie się wsparciem komunikacyjnym Święta Warki, media relations i współtworzeniem rubryki pod patronatem brandu w bezpłatnym tygodniku "Nad Wisłą".
On Board brała udział w jednym z przetargów Grupy Żywiec (zajęła drugie miejsce) i otrzymała propozycję poprowadzenia tego właśnie projektu dla marki Warka. Współpraca agencji z Grupą Żywiec potrwa do września. (DR, PR)
(20.06.2012)










