PTC zyskuje na marce T-Mobile
Polska Telefonia Cyfrowa informuje, że dzięki wprowadzeniu na polski rynek marki T-Mobile odnotowała w pierwszym kwartale br. wzrost liczby klientów.
PTC na koniec pierwszego kwartału 2012 roku obsługiwała ponad 14,5 mln klientów. To o 1,3 mln aktywnych kart SIM więcej niż rok wcześniej.
Dzięki strategii promowania nowoczesnych urządzeń oraz dostępu do Internetu, PTC prawie podwoiła udział smartfonów wśród sprzedawanych telefonów. W relacji do pierwszego kwartału ub.r. odnotowała też wzrost liczby klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu - o 20,5 proc.
Badania przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC w marcu br. pokazały, że spontaniczna znajomość marki od rebrandingu wzrosła z poziomu 3 proc. w maju ub.r. do 64 proc. w marcu br. (MDA, PR)
(10.05.2012)










