Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 30, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Semahead wygrała przetarg Polskiego Radia

Należąca do Grupy Interia.pl agencja Semahead wygrała ogłoszony przez Polskie Radio przetarg na kampanię obsługi linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google oraz sieci partnerskiej Google.

Celem kampanii jest pozyskanie jak największej liczby nowych użytkowników dla stron serwisów Polskiego Radia oraz wzrost sprzedaży w jego sklepie internetowym. W ramach kampanii promowany będzie serwis Polskieradio.pl z uwzględnieniem podserwisów (stron programów, serwisów tematycznych i innych) oraz sklep internetowy. Współpraca z agencją rozpocznie się we wrześniu i ma potrwać rok. – Efekty będą pojawiały się sukcesywnie, ale widocznego przyrostu spodziewamy się już w ostatnim kwartale tego roku – mówi Krzysztof Mielech, wicedyrektor portalu Polskieradio.pl. Agencja ma rekomendować redakcji tworzenie lepiej pozycjonowanych treści.

(MDA, TAM, 30.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.