Agencja Semahead wygrała przetarg Polskiego Radia
Należąca do Grupy Interia.pl agencja Semahead wygrała ogłoszony przez Polskie Radio przetarg na kampanię obsługi linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google oraz sieci partnerskiej Google.
Celem kampanii jest pozyskanie jak największej liczby nowych użytkowników dla stron serwisów Polskiego Radia oraz wzrost sprzedaży w jego sklepie internetowym. W ramach kampanii promowany będzie serwis Polskieradio.pl z uwzględnieniem podserwisów (stron programów, serwisów tematycznych i innych) oraz sklep internetowy. Współpraca z agencją rozpocznie się we wrześniu i ma potrwać rok. – Efekty będą pojawiały się sukcesywnie, ale widocznego przyrostu spodziewamy się już w ostatnim kwartale tego roku – mówi Krzysztof Mielech, wicedyrektor portalu Polskieradio.pl. Agencja ma rekomendować redakcji tworzenie lepiej pozycjonowanych treści.(MDA, TAM, 30.08.2011)










