Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Madonna twarzą kampanii Smirnoffa

Madonna weźmie udział w kampanii promocyjnej marki wódki Smirnoff.

Głównym elementem kampanii będzie konkurs taneczny, nazwany "Nightlife Exchange". Chętni do wzięcia w nim udziału muszą przesłać co najmniej 60-sekundowe nagranie wideo własnego pokazu tanecznego na profil Madonny w serwisie Facebook. Zwycięzcy konkursu zostaną zaproszeni do zaprezentowania umiejętności na żywo przed Madonną. Najlepszy spośród nich otrzyma szansę wyruszenia w trasę koncertową z piosenkarką jako tancerz w jej zespole scenicznym. Konkurs został zorganizowany za blisko 10 mln dolarów.

(ATS, 19.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.