Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Era w kampanii reklamowej żegna się z klientami

Wczoraj rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki T- Mobile, która 5 czerwca zastąpi Erę.

Operator sieci - Polska Telefonia Cyfrowa chce w działaniach poinformować wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz zbudować świadomości marki T-Mobile wśród odbiorców. W pierwszej części kampanii sieć Era dziękuje konsumentom za wspólnie spędzony czas i zapowiada nadchodzące zmiany. W kolejnej odsłonie, która ruszy za tydzień, T-Mobile przedstawi się klientom w Polsce oraz zaprosi ich do globalnej sieci. Hasło kampanii to "Chwile, które łączą". Akcja została przygotowana przez departament komunikacji rynkowej PTC. Media dla operatora planuje Starcom.

(RYD, 24.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.