Bacardi wprowdza globalną strategię marki na polski rynek
20.05.2011, 09:30
Bacardi – Martini Polska wprowadza nową strategię promocji dla marki Bacardi. Będzie ona reklamowana hasłem Bacardi Together.
Strategia jest zapożyczona z rynku globalnego i adaptowana na polski rynek. Zakłada, że brand ma sprzyjać utrzymywaniu relacji z bliskimi bezpośrednio, a nie poprzez Internet. W Polsce jej wprowadzenie poprzedziły badania wykonane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Wynika z nich, że 71 proc. respondentów spędza czas na imprezach z przyjaciółmi w domu, a dla 41 proc. najczęstszy sposób komunikacji ze znajomymi to spotkanie osobiste (badanie wykonano metodą internetową, na próbie 1 tys. osób w wieku 19–29 lat, między 4 a 13 kwietnia br.). Od końca maja br. Bacardi Bat’s - teamy 50 ambasadorów marki, będą prowadzić akcje promocyjne Bacardi w pubach w całym kraju. Przewidziano działania na Facebooku i na stronie WWW marki. Kampania potrwa do listopada br. Za działania public relations i w Internecie odpowiedzialna jest agencja XRS Nowe Media, za kreacje materiałów agencja reklamowa Espresso Brand Support.(RYD, 20.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










