Polkomtel łączy swoje marki pod brandem Plus, znikną Simplus i 36.6
12.05.2011, 08:28
Polkomtel, operator sieci Plus, ujednolica swoje marki. Subbrandy operatora będą teraz występować pod jedną marką Plus.
Oznacza to, że z rynku znikną marki Simplus i 36.6, zastąpi je Plus na Kartę. MixPlus będzie Plus Miksem, oferty Post-paid biz, biznesMix, Telefon Stacjonarny będą występować pod wspólnym brandem Plus Firma, oferta Internetu mobilnego oraz stacjonarnego dla firm i klientów indywidualnych będzie zaś funkcjonować pod nazwą Plus Internet. Zmiana wpisuje się w ogólnoświatowy trend przechodzenia na markę monolityczną. Ma zapewnić lepszą komunikację nowych ofert. Operator ujednolica także taryfy, dzieląc je jedynie ze względu na sposób dokonywania płatności (prepaid, mix, abonament). Wprowadził ponadto usługę typu pay per call - stałą opłatę za rozmowę bez względu na długość połączenia. Rebranding wspiera telewizyjna kampania reklamowa. 30-sekundowe spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji, kreacją zajęły się agencje PZL, Young & Rubicam Poland oraz 303. Media zaplanował Media Direction OMD.(RYD, 12.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










