Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wielka kampania męskich kosmetyków Dove

W telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpoczęła się kampania nowej marki kosmetyków dla mężczyzn Dove Men+Care (Unilever Polska).

Pod marką Dove Men+Care koncern wprowadził żele pod prysznic i antyperspiranty dla mężczyzn. Zdecydował się na wejście w te dwa segmenty rynku, bo w ub.r. odnotowały one znaczną dynamikę wzrostu. Sprzedaż męskich żeli pod prysznic podskoczyła o 27 proc., a antyperspirantów o 13 proc. w stosunku do roku poprzedniego (dane za AC Nielsen). Na potrzeby kampanii spoty będą emitowane w telewizji przez 20 tygodni. Intensywna kampania internetowa Dove Men+Care zakłada dotarcie do blisko 10 mln osób, a reklamę na billboardach i w prasie będzie miało szansę zobaczyć ponad 12 mln osób. Uzupełnieniem akcji będzie kampania samplingowa. Za adaptację spotów przygotowanych globalnie przez Ogilvy Group odpowiedzialna jest agencja Tag Worldwide i Walk The Line. Zakup mediów powierzono PHD Media Direction.

(DOK, 10.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.