Wielka kampania męskich kosmetyków Dove
10.05.2011, 08:17
W telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpoczęła się kampania nowej marki kosmetyków dla mężczyzn Dove Men+Care (Unilever Polska).
Pod marką Dove Men+Care koncern wprowadził żele pod prysznic i antyperspiranty dla mężczyzn. Zdecydował się na wejście w te dwa segmenty rynku, bo w ub.r. odnotowały one znaczną dynamikę wzrostu. Sprzedaż męskich żeli pod prysznic podskoczyła o 27 proc., a antyperspirantów o 13 proc. w stosunku do roku poprzedniego (dane za AC Nielsen). Na potrzeby kampanii spoty będą emitowane w telewizji przez 20 tygodni. Intensywna kampania internetowa Dove Men+Care zakłada dotarcie do blisko 10 mln osób, a reklamę na billboardach i w prasie będzie miało szansę zobaczyć ponad 12 mln osób. Uzupełnieniem akcji będzie kampania samplingowa. Za adaptację spotów przygotowanych globalnie przez Ogilvy Group odpowiedzialna jest agencja Tag Worldwide i Walk The Line. Zakup mediów powierzono PHD Media Direction.(DOK, 10.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










