Po raz piąty przyznano krajowe Superbrands
29.03.2011, 09:04
Eksperci skupieni w Radzie Marek programu Superbrands wyłonili najsilniejsze marki na polskim rynku.
W tym roku statuetki Superbrands otrzymali właściciele marek: 3M, AA Cosmetics, Apart, Atlas, Auchan, Aviva, Axa, Biedronka, Bosch, Breitling, Carrefour, Centrum Wina, Cisowianka, Dr Irena Eris, Dulux, "Elle", Electrolux, E. Wedel, "Gala", iPlus, Klif, Levis, Lirene, LOT, Mazury Cud Natury, Mercedes-Benz, Multikino, Neckermann, Noble Bank, Panorama Firm, Poznań, Salamander, Sheraton, Siemens, Simple, TUI, TVN, TVN 24, TVN Style, Vegeta, Warszawa, Zumi.pl. Statuetki Business Superbrands otrzymali przedstawiciele marek: Boeing, Budimex, Grupa Lotos, LG Electronics, Lotnisko Chopina, Mercedes-Benz, Raiffeisen Bank Polska SA, RWE Polska SA, Sodexo. Honorową nagrodę dla marki mającej wybitne zasługi dla promocji Polski w świecie odebrał przewodniczący Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek. Po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce powstał ranking miast i regionów, które najskuteczniej wykorzystują swoje marki do przyciągania inwestycji i turystów. Statuetki trafiły do przedstawicieli Warszawy, Poznania i projektu "Mazury Cud Natury". Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications.(AP, 29.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










