"Dobre Rady" znowu liderem miesięczników poradnikowych
"Dobre Rady" wróciły w listopadzie ub.r. na pozycję lidera w segmencie miesięczników poradnikowych. Ale wzrost sprzedaży odnotował tylko "Świat Kobiety".
Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Dobrych Rad" (Burda Media Polska) w listopadzie ub.r. wyniosło 463 359 egz. I chociaż ten wynik umożliwił powrót na pozycję lidera segmentu (z drugiej pozycji), był gorszy o 5,1 proc. w porównaniu z listopadem 2009 roku. Drugie miejsce zajmuje "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 439 671 egz. - o 28,1 proc. lepszym niż rok wcześniej. Na kolejnych miejscach są: "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) – 404 997 egz. (spadek o 9,6 proc.), "Poradnik Domowy" (Agora SA) – 347 749 egz. (spadek o 13,8 proc.), "Claudia" (G+J Polska) – 261 388 egz. (spadek o 7,5 proc.), "Olivia" (Marquard Media Polska) – 187 212 egz. (spadek o 17,6 proc.) i "Naj" (G+J Polska) – 178 029 egz. (tytuł do czerwca ub.r. ukazywał się jako tygodnik). W grupie dwutygodników poradnikowych na pierwszym miejscu utrzymuje się "Przyjaciółka" (Edipresse Polska SA) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem w listopadzie ub.r. na poziomie 498 983 egz. (spadek o 0,4 proc.). Druga jest "Tina" (Wydawnictwo Bauer) – 465 132 egz. (wzrost o 9,2 proc.), trzecia "Pani Domu" (Edipresse Polska SA) – 337 613 egz. (tytuł do czerwca ub.r. ukazywał się jako tygodnik). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.(SK, 10.02.2011)










