Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Renault Latitude promuje się zapachem wnętrza limuzyny

Aromamarketing to główny element kampanii reklamowej limuzyny marki Renault Latitude, przygotowywanej przez agencję Publicis.

Renault Polska kieruje kampanię do grupy premium – najlepiej zarabiających biznesmenów i kadry menedżerskiej. W połowie lutego br. w wybranych magazynach biznesowych pojawią się perfumowane karty z zapachem wnętrza limuzyny. Działania potrwają do połowy kwietnia. Media zaplanował Optimum Media OMD. Prócz tego planowana jest akcja z magazynem "Harvard Business Review Polska". Jego prenumeratorzy otrzymają listy z zaproszeniem do udziału w jazdach próbnych limuzyną Renault.

(RYD, 17.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.