Zdobywcy Grammy śpiewają w świątecznej kampanii Coca-Coli
09.11.2010, 08:11
Wczoraj ruszyła świąteczna kampania reklamowa marki Coca-Cola. Jest prowadzona równolegle na blisko 90 rynkach na całym świecie.
Oprócz motywów znanych z wcześniejszych kampanii, jak Święty Mikołaj czy świąteczna ciężarówka, w spocie telewizyjnym wykorzystano piosenkę ”Shake Up Christmas”, którą zaśpiewał zespół Train, zdobywca nagrody Grammy. Utwór zostanie opublikowany na całym świecie jako singiel i będzie dodatkiem do limitowanej edycji najnowszego albumu zespołu Train pt. ”Save Me, San Francisco (Golden Gate Edition)”. Kampania reklamowa Coca-Coli prowadzona jest w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie. Od początku grudnia na stronie coke.pl będzie aplikacja, za pomocą której klienci będą mogli wysyłać życzenia świąteczne w formie elektronicznych kartek. Reklamy, które są częścią globalnej kampanii ”Open Happiness”, powstały we współpracy z agencją McCann w Madrycie. Za adaptację kampanii w Polsce odpowiada agencja McCann Erickson. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a działania w Internecie prowadzi agencja K2 Internet. Za PR marki Coca-Cola odpowiada agencja Edelman Polska.(MŁ, 09.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










