Rexona promowana plotką w Internecie
11.08.2010, 08:31
Unilever Polska wykorzystał plotkę sponsorowaną do promocji swojej marki Rexona.
Plotki pojawiały się na portalu Vipnews.pl przez dwa tygodnie w formie artykułów. Materiały informowały o tym, że aktorka Małgorzata Socha zatrudniła osobistego ochroniarza. Kampania zakończyła się ujawnieniem, że osobistym ochroniarzem aktorki jest Rexona Aurora, jej ”beautyguard”. Mimo że informacje były oznaczone jako materiały promocyjne, z komentarzy internautów wynikało, że wielu nie zorientowało się, iż to reklama. – To była pierwsza taka akcja reklamowa w naszym serwisie, ale nie widzę przeszkód, by zrobić to ponownie – mówi Adam Danisz, współwłaściciel Vipnews.pl. Jego zdaniem takie akcje będą się pojawiać w Internecie coraz częściej. Rafał Werczyński, szef komunikacji Pudelek.pl, twierdzi z kolei, że w jego portalu plotka sponsorowana jest nie tylko oznaczona, ale również nie pojawiają się pod nią komentarze internautów. – My tych zasad ściśle przestrzegamy. Pod takimi warunkami systematycznie pojawiają się u nas plotki sponsorowane – zaznacza Werczyński. Akcję na portalu Vipnews.pl zrealizowała agencja IDMnet na zlecenie domu mediowego PHD Media Direction.(RYD, 11.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










