Włoscy aktorzy w spocie Simplusa mówią po łacinie
01.06.2010, 07:51
Agencja reklamowa 303 przygotowała nową kampanię marki Simplus (Polkomtel SA).
Celem działań jest poinformowanie o nowej ofercie – 1500 minut na rozmowy do wszystkich w sieci Plus. Podobnie jak dotychczasowe reklamy Simplusa, nowy spoty jest utrzymany w konwencji filmowej. Przypomina dramat historyczny nawiązujący do czasów cesarstwa rzymskiego. W rolach głównych wystąpili włoscy aktorzy, którzy w spocie mówią po łacinie. Do filmu zaangażowano również grupę rekonstrukcyjną z Pomorza. Zdjęcia kręcono w podwarszawskich Laskach. Spoty emitowane będą głównie w telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, At Media), a także w kinie, Internecie oraz w radiu. Poza spotami 15- i 30-sekundowymi agencja przygotowała dwa spoty 5-sekundowe, które zaplanowano w blokach reklamowych przy 30-sekundowej reklamówce. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.(MŁ, 01.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










