Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Schulz wprowadza na rynek nowy produkt marki Diamant

W czerwcu rozpocznie się przygotowana przez agencję Schulz Brand Friendly kampania wprowadzająca na rynek Konfitur-Fix, najnowszy produkt marki Diamant (Pfeifer & Langen).

Agencja Schulz wygrała przetarg na przygotowanie strategii, kreacji i realizację kampanii Konfitur-Fix, czyli produktu ułatwiającego w krótkim czasie przygotowanie konfitur. Kampania będzie realizowana w telewizji, w prasie handlowej i za pomocą materiałów POS. Media zaplanował SCH Net. Konfitur-Fix kierowany jest do kobiet po 35. roku życia, z małych i średnich miast, wychowujących dzieci w wieku szkolnym.

(MAZ, 28.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.