Dział: PRASA

Dodano: Marzec 22, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Inspekcja pracy potwierdziła zarzuty związkowców z "Nowin"

Inspekcja pracy potwierdziła zastrzeżenia związkowców "Nowin" co do rozliczenia czasu pracy i płacy w rzeszowskim oddziale Mediów Regionalnych (wydawca "Gazety Codziennej Nowiny").

Kontrola PIP wykazała m.in., że pracownicy redakcji ”Nowin” nie otrzymywali wynagrodzenia za pracę w godzinach ponadwymiarowych i nadliczbowych, nie mieli zapewnionego wymaganego odpoczynku dobowego i tygodniowego, a także dni wolnych za pracę w niedziele i święta. Ponadto zatrudnieni na częściach etatów pracowali więcej, niż wynikało to z umów o pracę. PIP zobowiązała więc Media Regionalne, by niezwłocznie ustaliły, naliczyły i wypłaciły pracownikom należne wynagrodzenie za pracę w godzinach ponadwymiarowych, za nadgodziny, za pracę w niedziele i święta. Wydawca ma też zorganizować rytm pracy i dyżury tak, by zapewniać przepisowy odpoczynek oraz zaprzestać wprowadzania w umowach o pracę postanowień niezgodnych z zasadami prawa pracy w zakresie swobody podejmowania pracy przez pracowników (chodzi o zarzut, że nawet dziennikarzom zatrudnionym na pół etatu zabraniano podjęcia jakiejkolwiek dodatkowej pracy bez zgody pracodawcy). - Jeśli zarząd rzeczywiście nie wiedział o łamaniu praw pracowniczych w redakcji ”Nowin”, to teraz bezzwłocznie i skrupulatnie powinien wypełnić zalecenia PIP - komentuje Wojciech Malicki, szef Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Mediów Regionalnych. Media Regionalne nie wykluczają wniesienia zastrzeżeń do raportu pokontrolnego. - Jesteśmy w trakcie zapoznawania się z raportem, zatem komentowanie treści zawartych w nim byłoby przedwczesne – informuje Hubert Żyżkowski, kierownik ds. marketingu i PR w Mediach Regionalnych.

(RH, 22.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"CKM" z dowcipami barowymi promowany w mediach

Kwietniowy numer miesięcznika dla mężczyzn "CKM" (Marquard Media Polska) trafił do sprzedaży wraz z dodatkiem – "Wielką Księgą Najlepszych Kawałów Barowych".

132-stronicowa publikacja zawierająca ok. 400 dowcipów pojawiła się w całym nakładzie magazynu (120 tys. egz.). Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVN Turbo, nSport, Polsat Sport, pakiet Discovery, MTV, Comedy Central, Viva Polska, 4fun.tv), radiu (RMF FM, Radio Zet, Antyradio, Eska, Eska Rock, Roxy FM, Radio PiN), Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl), prasie (”Auto Świat”, ”Chip”, ”Przegląd Sportowy”) oraz na citylightach w Warszawie. Zakupem mediów zajął się dział marketingu wydawnictwa wspólnie z domem mediowym MediaVest. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”CKM” w ub.r. wyniosło 77 237 egz. (dane ZKDP).

(AW, 23.03.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo