Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię BNP Paribas Fortis

Grupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii wprowadzającej bank BNP Paribas Fortis.

Pierwszy etap kampanii ma charakter wizerunkowy – informuje o nowej marce banku na polskim rynku. Część wizerunkowa realizowana jest w prasie i poprzez materiały BTL (plakaty i ulotki w oddziałach banku). Przygotowana została też strona internetowa, dzięki której klienci mogą wziąć udział w konkursie. Drugi etap to promocja depozytów. Składają się na nią: spot telewizyjny, reklama w prasie, na siatkach wielkoformatowych i wyświetlana na budynkach oraz materiały BTL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.

(MŁ, 02.11.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.