Nowy cennik reklam w portalu Gazeta.pl i serwisach Agory
20.11.2008, 08:23
Agora SA wprowadza 1 grudnia nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki spółki.
Dotychczas serwisy były podzielone na siedem grup cenowych. W nowym cenniku każdy z serwisów Agory został przyporządkowany jednej kategorii cenowej: premium (najdroższy - do niej należą m.in. strona główna portalu Gazeta.pl i serwis Wyborcza.pl), medium, standard i economy. Za 1 tys. emisji banera trzeba będzie zapłacić netto od 14 zł (w kategorii economy) do 95 zł (premium), a toplayera – od 45 zł (economy) do 250 zł (premium). W ofercie internetowej Agory znajdują się 82 marki internetowe. Dział sprzedaży pionu Internet Agory odpowiedzialny jest też za sprzedaż produktów reklamowych m.in. w portalu MSN.pl, playerze WinAmp i serwisach społecznościowych Photoblog.pl i Bebo.gazeta.pl. Klienci mogą również skorzystać z reklamy głosowej w telefonii komórkowej 36,6.(KRZ, 20.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










