Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy cennik reklam w portalu Gazeta.pl i serwisach Agory

Agora SA wprowadza 1 grudnia nowy cennik internetowych produktów reklamowych, który uwzględnia 82 marki spółki.

Dotychczas serwisy były podzielone na siedem grup cenowych. W nowym cenniku każdy z serwisów Agory został przyporządkowany jednej kategorii cenowej: premium (najdroższy - do niej należą m.in. strona główna portalu Gazeta.pl i serwis Wyborcza.pl), medium, standard i economy. Za 1 tys. emisji banera trzeba będzie zapłacić netto od 14 zł (w kategorii economy) do 95 zł (premium), a toplayera – od 45 zł (economy) do 250 zł (premium). W ofercie internetowej Agory znajdują się 82 marki internetowe. Dział sprzedaży pionu Internet Agory odpowiedzialny jest też za sprzedaż produktów reklamowych m.in. w portalu MSN.pl, playerze WinAmp i serwisach społecznościowych Photoblog.pl i Bebo.gazeta.pl. Klienci mogą również skorzystać z reklamy głosowej w telefonii komórkowej 36,6.

(KRZ, 20.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.