Dział: PRASA

Dodano: Marzec 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "To & owo" w nowej makiecie

Tygodnik telewizyjny "To & owo" (Wydawnictwo Bauer) zmodyfikował formułę i odświeżył makietę.

W piśmie pojawiły się nowe rubryki, m.in. Telewizyjne seriale od A do Z, Wydarzenie, Technika. Wprowadzono przewodniki po ofercie filmów dokumentalnych i programach rozrywkowych. Część redakcyjną wzbogacono o większą liczbę tematów magazynowych. Cena pozostała bez zmian: 1,90 zł. ”To & owo” w zmienionej makiecie wesprze kampania telewizyjna (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem). Kreację spotu stworzyło wydawnictwo, jego realizacją zajęła się agencja reklamowa MarketShare, a zakupem mediów – dom mediowy Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w 2007 roku wyniosła 433 354 egz. (ZKDP).

(AW, 12.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.