"Dobre Rady" liderem sprzedaży wśród poradników dla kobiet
11.09.2007, 08:20
Wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet tylko "Dobre Rady" i "Poradnik Domowy" zanotowały w pierwszym półroczu br. wzrost średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W pierwszej połowie roku najlepszy wynik osiągnęły ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska). Tytuł ten ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 462 123 egz. (wzrost o 6,68 proc. w odniesieniu do okresu styczeń-czerwiec ub.r.) awansował z miejsca trzeciego w pierwszym półroczu ub.r. na pozycję lidera. Na drugie miejsce z czwartego przesunął się ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 427 910 egz. (wzrost o 0,88 proc.). Na miejsce trzecie spadł z pozycji lidera ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - 422 657 egz. (spadek o 8,37 proc.), a na czwarte z drugiego ”Claudia” (G+J Polska) – 369 924 egz. (spadek o 16,98 proc.). Zestawienie zamyka ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 341 436 egz. (spadek o 16,41 proc.). W czerwcu br. sprzedaż ogółem kobiecych miesięczników poradnikowych wyglądała następująco: ”Dobre Rady” – 432 657 egz., ”Poradnik Domowy” – 390 606 egz., ”Świat Kobiety” – 382 277 egz., ”Claudia” – 350 230 egz., ”Olivia” – 277 216 egz.(AW, 11.09.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










