Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Warsaw Production Team

fot. Wiktor Malinowski

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa
[email protected]
www.warsawproduction.com
www.superclusterglobal.com
ig: @warsawproduction

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Sławomir Richert – dyrektor zarządzający, creative producent, partner
Michał Zamencki – head of production, partner

ROK POWSTANIA:

2015 – rejestracja
2017 – otwarcie biura
2022 – Supercluster Global Collective

LICZBA PRACOWNIKÓW: 14

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 29 – dni reklamowe, 25 – pozostałe

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 43

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

• Brąz i Srebro KTR w kategorii Entertainment i Communication Agencja: Gong, Klient: Netflix, Tytuł: „Murder Mystery 2, prank w Rybniku”

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

W ramach kolektywu Supercluster Global reprezentujemy 75 reżyserów z 20 krajów.

ZAUFALI NAM

• Netflix • VISA • OLX • Oatly • Selgros • Saatchi & Saatchi • Feeders Agency • Gong Agency • Brand New Galaxy • VMLY&R

PREZENTACJA FIRMY

Warsaw Production Team jest częścią międzynarodowego kolektywu domów produkcyjnych pod nazwą Supercluster Global Collective. Tym samym od 2023 roku WP®TEAM ma partnerów w 20 krajach na 6 kontynentach, oferując naszym klientom nieograniczone możliwości w dostępie do lokacji, reżyserów i olbrzymiego doświadczenia produkcyjnego. Supercluster Global to partnerstwo z innymi firmami produkcyjnymi, które mają podobne wartości i cele, które działają na tym samym poziomie rzemiosła i które tworzą zupełnie nową, kompleksową ofertę produkcyjną.

Warsaw Production Team specjalizuje się w realizacji spotów reklamowych, branded content, filmów i seriali dokumentalnych, teledysków oraz sesji zdjęciowych. Siedem lat temu rozpoczynali, tworząc jako jedni z pierwszych w Polsce komercyjny kontent wideo na platformę Facebook, dziś oferują pełne spektrum produkcji filmowej często wykraczające poza standardową reklamę.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „WSZYSCY SĄ PARÓWKOŻERCY!”
KLIENT: TARCZYŃSKI SA
AGENCJA: FEEDERS AGENCY

Press

Nowa, największa w tym roku kampania marki Tarczyński z udziałem piosenkarza, producenta i autora tekstów Smolastego oraz piosenkarki, influencerki Julii Żugaj. Opowieść o tym, że w każdym z nas drzemie parówkożerca. Nasza kolejna współpraca z agencją Feeders i kolejny mocny krok do oferty WP.TEAM w zakresie wirtualnych produkcji ze scenografią opartą na silniku Unreal Engine. Dzięki temu nie wychodząc ze studia, mogliśmy przenieść się ze zdjęciami do Paryża i na przedmieścia Dubaju. Reżyserem spotu jest Armin Kurasz, a autorem zdjęć Paweł Fabjański.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.