Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Papaya Films

KACPER SAWICKI creative lead

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Wiślana 8
00-317 Warszawa
www.papaya-films.com
LIn: https://www.linkedin.com/company/papaya-films
IG: https://www.instagram.com/papaya_films/
FB: https://www.facebook.com/papayafilms
Vimeo: https://vimeo.com/papayafilms

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Kacper Sawicki – creative lead
Justyna Górniak – chief growth officer
Jan Mukułowski – chief operating officer
Iwona Mnich – executive producer International
Magdalena Ignatowicz – head of concept development
Monika Jabłońska – head of talent management

ROK POWSTANIA: 2006

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 120

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 335

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 146

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

9 tytułów (8 lat z rzędu) Domu Produkcyjnego Roku w konkursie KTR, dziesiątki Effie Awards.

Mamy też na koncie najważniejsze międzynarodowe branżowe wyróżnienia od Cannes Lions (10 naszych lub współtworzonych projektów) po D&AD, BBA One Shot, SHOTS Awards, Mixx Awards Europe, British Arrows czy The APA Collection.

ZASOBY WŁASNE

Największy i najbardziej zróżnicowany doświadczony zespół producentek i producentów w Polsce, realizujący projekty dla klientów z całego świata. Działy inhouse, m.in. People & Sustainability, Legal & IP, Communications, dzięki którym powstają ważne projekty pozaprodukcyjne, jak np.: Strategia zrównoważonego rozwoju (ESG), konkurs dla młodych filmowców Papaya New Directors oraz treści oryginalne, w tym branded entertainment – Papaya Originals. Mamy też Roster nagradzanych twórców i twórczyń.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

W ramach naszej marki prowadzimy Papaya Roster – niezależny impresariat, który reprezentuje na rynku polskim i zagranicznym grono wybitnych twórców:

Reżyserki i reżyserowie: Daniel Jaroszek, Tomasz Knittel, Filip Bartczak, Marysia Makowska, Weronika Ławniczak, Przemek Dzienis, Michał Korzewski, Jan Dybus, Wojtek Barczuk, Kasia Bielska, Mateusz Miszczyński, Ada Zielińska, Monika Brodka, Torbjorn Martin, Roman Valent, Samuel Bennetts, Marc Wilkins

Autorki i autorzy zdjęć: Michał Dąbal, Igor Połaniewicz, Nikodem Marek, Adrian Kuciel, Jakub Stoszek, Marianna Klein, Łukasz Łatanik, Basia Kaniewska, Bartek Nalazek, Vincent Prochoroff

Fotografki i fotografowie: Paula Patocka, Łukasz Pęcak, Szymon Świętochowski, Robert Ceranowicz, Daniel Jaroszek, Wojtek Barczuk, Weronika Ławniczak, Kasia Bielska, Przemek Dzienis, Ada Zielińska

ZAUFALI NAM

• McDonald’s • ING Bank Śląski • Rossmann • eobuwie.pl/MODIVO • Castorama • Visa • Porsche • Asahi • Henkel • Play

PREZENTACJA FIRMY

Działamy w branży od 18 lat. W tym czasie wyprodukowaliśmy ponad 4 tysiące kampanii dla polskich i zagranicznych klientów. Posiadamy biura w Polsce, Wielkiej Brytanii, Portugalii i Nowym Jorku. Stawiamy sobie za cel rozwój w sposób zrównoważony. Jesteśmy członkiem organizacji UN Global Compact, Green the Bid i AdGreen. Liczymy zużycie CO2 każdej z produkcji. Jako pierwsi w branży opublikowaliśmy raport ESG. Niedawno ruszyła 3. edycja naszego programu stażowego stawiającego na inkluzywność. Od 10 lat prowadzimy konkurs Papaya New Directors, w którym szukamy nowych talentów i dajemy im możliwość współpracy z największymi brandami. 11. edycja konkursu rozpoczęła się konferencją WHY SO PURPOSE? służącą wymianie doświadczeń z zakresu purpose-driven marketingu. W ramach inicjatywy Papaya Originals stawiającej na produkcje fabularne, serialowe i dokumentalne, zrealizowaliśmy w tym roku pełnometrażowy dokument „Kuba” dla Amazon Prime. Konsekwentnie rozwijamy impresariat Papaya Roster.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

tytuł: „Kuba” (2024)
klient: Amazon Prime
reżyser: Jan Dybus
executive producer: Kacper Sawicki
opis realizacji: Film „Kuba” to pełnometrażowy film dokumentalny wyprodukowany przez Papaya Films dla Prime Video. To historia Kuby Błaszczykowskiego – jednego z najbardziej zasłużonych i szanowanych sportowców w Polsce. Dokument porusza nie tylko sportowe wątki, nie brakuje w nim emocji i ciężkich życiowych momentów.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „MŁODE GŁOWY | ROZMOWA MA MOC” PAPAYA NEW DIRECTORS
KLIENT: FUNDACJA UNAWEZA, SIZEER

Press

Prawdziwa, szczera rozmowa ma moc – to główny wniosek, który płynie z kampanii projektu społecznego „Młode głowy” zrealizowanego w ramach Papaya New Directors. Produkcja opiera się na dialogu wewnętrznym młodego bohatera, który w pewnym momencie zostaje przerwany przez Bedoesa 2115, a raczej jego głowę ukrytą… w plecaku. Jeden z najpopularniejszych raperów w Polsce i założyciel labelu 2115 zachęca głównego bohatera, żeby opowiedział o gnębiących go myślach swojej mamie. Abstrakcyjna, wykraczająca poza standardowe ramy kampanii społecznej scena intryguje, poruszając jednocześnie ogromnie ważny temat kondycji zdrowia psychicznego młodzieży. Takie podejście znalazło swoje odbicie w wymiernych efektach: ponad 4 mln odtworzeń filmu, 200 tys. interakcji; w tym ogrom poruszających komentarzy, kilkadziesiąt publikacji mediowych i niezliczone dyskusje wokół tematu. Rozmowa naprawdę ma moc.

Mecenasem filmu została marka Sizeer. Za reżyserię odpowiedzialny jest Karol Kołodziński, za zdjęcia reprezentowany przez Papaya Roster Igor Połaniewicz.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.