Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Stoch i Marcin Prokop wystąpią razem w reklamach Grupy Atlas

Skoczek narciarski Kamil Stoch i prezenter Marcin Prokop wkrótce razem wystąpią w kampanii reklamowej Grupy Atlas - wynika z informacji "Presserwisu".

Stoch i Prokop zagrają wspólnie w spotach do Internetu, które do sieci trafią ok. 10 listopada. Szczegóły tego projektu nie są znane. Jacek Bik, kierownik komunikacji, potwierdził jedynie, że projekt jest w przygotowaniu, ale za wcześnie na informowanie o nim. Za kreację kampanii odpowiada agencja Xbrand.
Grupa Atlas jest sponsorem Kamila Stocha od początku 2015 roku. W jej spotach występowali już: tenisista Jerzy Janowicz, kierowca wyścigowy Maciej Steinhof i windsurfer Paweł Tarnowski. Marcin Prokop użyczał wizerunku m.in. dwóm firmom telekomunikacyjnym (T-Mobile i Play), marce Halls (Mondelez), Funduszom UE i golarkom Gillette.

Wyjaśnienie
Na portalu Press.pl w dniu 19 października 2015 ukazała się informacja dotycząca naszych planów reklamowych. Tytuł tej publikacji brzmi: Kamil Stoch i Marcin Prokop wystąpią razem w reklamach Grupy Atlas. Zarówno sam tytuł jak i treść opublikowanej informacji błędnie sugeruje, że pan Marcin Prokop wystąpi w naszej nowej kampanii reklamowej. Taka sugestia mija się z prawdą i wprowadza czytelników w błąd, bo współpraca z panem Marcinem Prokopem przy tym projekcie nie polega na jego udziale w reklamie, ale wyłącznie na realizacji wywiadu z Kamilem Stochem, jaki planujemy opublikować w internecie. Pan Marcin Prokop, przeprowadził na nasze zaproszenie wywiad z Kamilem Stochem, ale nie wyraził zgody na występowanie i tym samym nie wystąpi w reklamach naszej firmy.
Adam Masiulanis, dyrektor ds. Public Relations w Grupie Atlas

(AMS, 19.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.