Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wspólny podcast Polskiego Radia i TVN 24  |  Carat wygrywa przetarg  |  Serial "Czarne stokrotki" w Canal+  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Teleturniej TVP 2 "Tak to leciało!" stracił widzów  |  Dyrektorka TVN WBD dołączy do Netflixa  |  Oglądalność serialu "Krucjata II. Znak bliźniąt" w TVP 2  |  Cykl "Kupuj świadomie" w kanałach TVP  |  Burda Media Polska przedłużyło licencję  |  Prowadząca "Taki tydzień" w radiowej Jedynce  |  Nowy serial SkyShowtime wsparty kampanią  |  Eska.pl prowadzi  |  Najpopularniejsze podcasty w Polsce na Spotify  |  Portal Sądeczanin.info ma nowego naczelnego  |  Przychody branży reklamowej przekroczą bilion dolarów  |  Dentsu Creative  |  Dyrektor w Majaland Polska  |  Verso Media  |  Platforma X udostępnia nowy generator obrazów  |  Scott Trust zatwierdza sprzedaż "The Observer". Strajk dziennikarzy nie przyniósł skutku  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

01-02/2016

Press

Spis treści:

 

Artykuł bezpłatny

Press

Z lekkim dystansem

"Nie jestem przekonany, że to media powinny wywoływać histerię. Dziennikarstwo ma do dyspozycji subtelniejsze i bardziej precyzyjne narzędzia niż cep i kilof" - mówił  Konrad Piasecki w rozmowie z "Press", po tym jak został Dziennikarzem Roku.

Vatileaks II

Watykan chciałby skazania autorów książek opisujących skandal finansowy w Wiecznym Mieście. Kto więcej straci?

 

Artykuł bezpłatny

Press

Kreacja według Darwina

To, co wrzucali na YouTube, miało słabiutki odzew: po kilkaset wyświetleń każdego filmu, 3 tys. subskrypcji. – Przez dwa lata myśleliśmy, że jesteśmy głąbami, bo odbiegamy od ludzi swoim poczuciem humoru – mówią członkowie G.F. Darwin. Dziś ich kanał jest w Epic Makers, najpopularniejszej sieci partnerskiej YouTube w Polsce. Twórcy doczekali się rzeszy fanów.

Press

Godziny rzeźbienia

Z Grzegorzem Sroczyńskim z „Gazety Wyborczej” rozmawia Marek Zając.

Press

Sposoby dziennika na wpłaty od czytelnika

W słowackim „Denníku N” do budowania ofert prenumeraty zaadaptowano system do analizy zachowań internetowych graczy.

Droga do gwiazd

Młodym krytykom filmowym dziś o wiele łatwiej dostać się na największe festiwale filmowe – ale o wiele trudniej im z tego wyżyć.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Po co komu internet? Po co komu komputery? Sposób na sceptyka w redakcji

Tekst pochodzi z lutego 2016 roku z magazynu "Press". Przypominamy go, bo pokazuje zmagania w redakcjach, które tu i tam wciąż występują, ale które generalnie – dawno mamy za sobą. Jak przekonać wieloletnich redaktorów prasowych do internetu? Czy sprawę załatwią szkolenia? A może po prostu wszystko ma swój czas i zmiany w redakcjach odpowiadają przeobrażeniom cywilizacyjnym, jakim podlega cały nasz świat?

Press

Analfabetyzm wzrokowy

Z rysownikiem Andrzejem Milewskim rozmawia Iga Kołacz.

Press

Bat na Adblocka

Niemieccy wydawcy wypowiedzieli wojnę programom blokującym reklamy w Internecie. Tym razem z pewnymi sukcesami.

Press

Debata: Biedne, ale narodowe

Debata o sensie powołania mediów narodowych na bazie PAP, TVP i Polskiego Radia.

Lokalne agory

Lokalna prasa nie umiera – uważają dwaj wielkopolscy wydawcy Waldemar Śliwczyński i Piotr Piotrowicz. Obaj zainwestowali w nowe siedziby redakcji.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Ekonomia wyjazdowa. Redaktorze, mogę w delegację?

W czasach, gdy podróżowanie jest najtańsze od lat, mało która redakcja wysyła dziennikarzy za granicę.

Źródło twojego światła

Z reporterem BBC Johnem Sweeneyem, gościem gali Grand Press 2015, rozmawia Jakub Mejer.

Dziennikarz z programem

Rośnie liczba dziennikarzy uczących się programowania. Od czego zacząć?

Warsztat Jacka Kowalczyka

Pisanie bloga jest doświadczeniem tyle ciekawym i pouczającym, co frustrującym.

Nawałka bez nawijki

Dopóki za trenerem stoją sukcesy reprezentacji, może sobie pogrywać z mediami.

Press

Gala Grand Press 2015

Relacja z gali, jak głosowały redakcje na Dziennikarza Roku, laureaci nagród.

Sparing medialny

Na obsługę wydarzeń sportowych tego roku nałoży się kolejna fala rewolucji medialnej – zanosi się na poważne starcie tradycyjnej telewizji i Internetu.

Ciepełko nie rozwija

Przechodząc do innej firmy, ważne jest, z kim będzie się tam pracować.

Szef wszystkich szefów

Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis Groupe, jest piekielnie zdolny, niesamowicie wszechstronny i niezwykle niebezpieczny. Jako pracodawca i konkurent.

Trzeba cisnąć

Z Maćkiem Nowickim, nowym chief creative officerem Isobar South-East Asia and India rozmawia Agata Małkowska-Szozda.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.