Wydanie: PRESS 11/2016

Magia kuponu

Akcje kuponowe to przykład, jak w czasach internetu prasa może efektywnie pomagać w sprzedaży.

Niedzielne jesienne popołudnie, kilka minut po 14. Młoda dziewczyna siedzi w pociągu na trasie Nałęczów–Warszawa Centralna. Długie blond włosy, duże okulary, dobre ubrania, staranny makijaż. Przez chwilę przegląda miesięcznik „Grazia”, po czym zaczyna rozmawiać przez telefon z mamą. Tłumaczy jej, że właśnie jedzie do Warszawy na zakupy, bo w magazynie są kupony ze zniżkami. Z rozmowy wynika, że nie jest stałą czytelniczką pisma.

Przysłuchuje się jej moja koleżanka wracająca po weekendzie do Warszawy. Mimowolnie sięga po telefon i po chwili już wie, jakie marki biorą udział w akcji „Stylowe zakupy”, o której wspominała nieznajoma. Ze strony internetowej „Grazii” dowiaduje się też, że akcja trwa tylko przez ten weekend – zostało jej więc zaledwie kilka godzin. Gdy wysiada na Dworcu Centralnym, pierwsze kroki kieruje do galerii Złote Tarasy.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.