Wydanie: PRESS 02/2013

Antyranking celebrytów w reklamach

10 przykładów nieudanej współpracy gwiazd z markami

Najmniej trafione reklamy ze znanymi osobami wytypowało dla nas 15 strategów z agencji reklamowych. Poprosiliśmy ich, by wskazali kreacje, w których wizerunek gwiazdy nie kojarzy się z reklamowanym produktem, bo nie jest dopasowany do marki. Każdy juror mógł wybrać maksymalnie dziesięć polskich reklam z ostatnich trzech lat (2010–2012) i ułożyć je, zaczynając od najmniej dopasowanej. Prezentujemy twarzowe strzały kulą w płot.

Oprac. DR

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.