Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: DIRECT MAIL 2020

MEDIA CENTRAL POLSKA SP. Z O.O.

ADRES, KONTAKT

00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 80/82
www.media-central.pl
[email protected]
tel. +48 22 661 57 43

OSOBY ZARZĄDZAJĄCE

Jan Lohse – dyrektor zarządzający
Konrad Ziętarski – menedżer ds. sprzedaży i operacji biznesowych

O FIRMIE

Grupa Media Central została założona w Niemczech w 1997 roku. To agencja marketingowa wyspecjalizowana w organizacji kolportażu gazetek, zarządzaniu jakością dystrybucji i analizach geomarketingowych. Współpracuje z klientem i dystrybutorem, dba o jakość dystrybucji, rejony kolportażu i wskaźnik poziomu kosztów.

Grupa Media Central działa w 23 krajach. W trzech biurach zatrudnia ponad 200 osób. Wolumen materiałów drukowanych nadzorowanych przez grupę w 2019 roku sięgnął 9,5 mld sztuk, a obroty przekroczyły 310 mln euro.

W Polsce firma jest obecna od 2012 roku. Pracuje dla sieci handlowych z różnych branż: drogerii, DIY, sklepów z tekstyliami, sieci spożywczych, dyskontów niespożywczych, sieci restauracji.

Press

Jan Lohse – dyrektor zarzą- dzający

Press

Konrad Ziętarski – menedżer ds. sprzedaży i operacji biznesowych

KLUCZOWI KLIENCI:

Rossmann
OBI
KiK Textil
Takko Fashion
Action
Super-Pharm
Maxi Zoo
McDonald’s
GoSport
Chata Polska

ZAKRES USŁUG

Grupa Media Central zajmuje się dystrybucją adresową i bezadresową, geomarketingiem, zarządzaniem jakością, drukiem, logistyką i transportem, koordynując cały proces od tworzenia gazetki po jej dotarcie do skrzynek pocztowych wybranych grup docelowych.Posiada nowoczesne systemy bazodanowe i aplikacje do masowej rozproszonej kontroli jakości dystrybucji. W ramach zarządzania jakością współpracuje również z wyspecjalizowanymi firmami audytorskimi. Poza tym zajmuje się przygotowaniem kampanii outdoorowych, radiowych, prasowych i internetowych.

WYNIKI FINANSOWE

Obrót całej grupy Media Central w 2019 roku przekroczył 310 mln euro.

PROGNOZA DLA RYNKU

Prognozy dla rynku europejskiego są pozytywne. W Niemczech czy Francji sieci handlowe testowały ograniczenie lub nawet próbowały zrezygnować z kolportażu gazetek. Jednak po relatywnie krótkim czasie wracały do tego środka marketingu bezpośredniego jako do najbardziej efektywnego nośnika reklamy. Gazetka zdaniem marketerów nadal jest najskuteczniejsza w generowaniu sprzedaży promocyjnej, a opinie te potwierdzają badania Promotion Insights pracowni Focus z 2019 roku. Co więcej, według badań przeprowadzonych na rynku niemieckim „Prospekt wirkt! Symbiose statt Kannibalisierung? Die Bedeutung des Prospekts als Kaufimpulsgeber im digitalen Zeitalter” (tłum. Gazetka działa! Symbioza zamiast kanibalizacji? Znaczenie gazetki jako impulsu zakupowego w erze cyfryzacji) Instytutu IFH KÖLN aplikacje zakupowe tylko uzupełniają gazetkę drukowaną, również wśród młodych osób. Nie dochodzi tu w żadnej mierze do kanibalizacji. Sytuacja jest stabilna i w perspektywie 5 do 10 lat nie powinna się znacząco zmienić.

W Polsce również obserwujemy podobną fazę testów, która wynika raczej z rosnących cen papieru oraz kondycji rynku kolporterskiego. Rynek jednak się zmienia: wypadają z niego podmioty nieuczciwe, a ceny usług powoli ulegają urealnieniu. Ponieważ badania rodzimych konsumentów potwierdzają główną rolę gazetki w generowaniu sprzedaży, tendencje z czasem powinny się upodobnić do tych z rynków zachodnich. W tym celu firmy dystrybucyjne muszą jednak gwarantować coraz wyższą jakość kolportażu. Agencja Media Central dysponuje niezbędnym know-how i narzędziami, które zapewnią klientom najwyższy zwrot z inwestycji w gazetkę reklamową.

KONRAD ZIĘTARSKI
menedżer ds. sprzedaży i operacji biznesowych

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.