Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Spis treści:

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Cicha charyzma

Po latach Janusz Daszczyński dostał szansę zmieniania telewizji publicznej.

Debata: Leninowskie media

Zagraniczni korespondenci w Polsce rozmawiają o błędach dziennikarzy w kampanii prezydenckiej.

Świat przez peryskop

Aplikacja Periscope daje szansę na bezpośrednią transmisję z miejsca zdarzenia, również gdy nie masz kamery, operatora i łącza satelitarnego. Wystarczy smartfon.

Warsztat: Sala robi Uuu...

Doświadczenie – to liczy się najbardziej w pracy konferansjera. Nawet po tysiącu imprez można zaliczyć wpadkę.

Życie po Snowdenie

Edward Snowden spośród wszystkich dziennikarzy wybrał Glenna Greenwalda, by powierzyć mu najtajniejsze sekrety Ameryki.

Ekstremalni operatorzy

Pod wodą, sto metrów nad ziemią na linie lub przywiązani do płozy helikoptera – operatorzy telewizyjni i filmowi mogą stracić zdrowie, ale nie dobre ujęcie.

Specjalistka od zadań medialnych

Powstała lista ekspertek medialnych. Ale dziennikarzom nie w głowach równouprawnienie.

(nie)Bezpieczny kontakt

Zachodnie redakcje chronią swoich informatorów. Rodzime wierzą w e-mail i tradycyjną pocztę.

Rozluźnianie gorsetu

Nadawcy kanałów na multipleksach chcą zmienić narzucone koncesją kwoty gatunkowe programów w ramówce.

Wszyscy wiedzieli

Z Dominikiem Pankiem, autorem bloga Piłkarska Mafia, rozmawia Łukasz Cieśla.

Pinterest w interesie

Nie tylko wydawcy magazynów powinni zwrócić uwagę na Pinterest – serwis uporządkowany, piękny i popularny.

Warsztat: Oszczędność w słowach

Język ma być prosty, ale nie prostacki – ta rada byłego szefa pomaga mi podpowiadać moim czytelnikom, jak oszczędzać i inwestować - pisze Jacek Uryniuk z „Dziennika Gazety Prawnej”.

Nie jestem wróżką

Z Andrzejem Matuszyńskim, prezesem Eurozetu, rozmawia Maciej Kozielski.

Mecenasi dziennikarzy

Jeśli masz dobry pomysł i dużo szczęścia, możesz pozyskać grant na swój projekt.

Rolnik szuka siebie

Adam Kraśko, uczestnik programu TVP 1, sprawnie meandruje w odmętach show-biznesu. Jak długo utrzyma się na powierzchni?

Blogi modowe męskie

Kogo czytać, by mieć dobry styl i być modnym - prezentujemy Top 10 blogów modowych dla mężczyzn.

Interakcja z młodym

Na zmieniającym się rynku prasy dziecięcej coraz częściej mówi się o modach, a nie o trendach.

Zmieniam branżę

Ze Sławomirem Stępniewskim, CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe, rozmawia Agata Małkowska-Szozda.

Franciszek gadżet

Media stworzyły obraz papieża od eventów, który myśli zgodnie z linią polityczną ich redakcji.

Półka w sieci

Agencje digital i BTL licytują się, kto lepiej potrafi dotrzeć do konsumenta. Problem w tym, że współczesny konsument nie oddziela już świata wirtualnego od realnego – jest aktywny w obu.

Case: Kampania Lech Premium

Czy można zrobić ciekawą kampanię i poprawić sytuację marki należącej do wielkiego koncernu, w którym każdy ruch trzeba dokładnie zbadać?

W koło coacha

Korzystanie z coachingu w branży reklamy to temat trudny, pogmatwany, a przede wszystkim wstydliwy.

Dla ich dobra

W popularnych kampaniach społecznych dotyczących bezpieczeństwa nadal głównym kanałem przekazu jest telewizja, choć coraz częściej też Internet.

Debata: Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Poprzednie numery

Press
Press
Press