Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wydanie: PRESS 07-08/2015

(nie)Bezpieczny kontakt

Zachodnie redakcje chronią swoich informatorów. Rodzime wierzą w e-mail i tradycyjną pocztę.

Szanowni Państwo, posiadam ciekawe informacje i dokumenty dotyczące nieprawidłowości finansowych w jednej ze spółek skarbu państwa. Chciałbym na razie pozostać anonimowy, będę zatem wdzięczny za informację, w jaki sposób mogę w bezpieczny sposób przekazać Państwu te dokumenty drogą internetową (czy istnieje inna możliwość niż mailem?).

Z poważaniem, Tomasz


E-mail takiej treści, ze specjalnie utworzonego adresu, rozesłałam do kilku ogólnopolskich redakcji gazet codziennych, portali i telewizyjnych programów interwencyjno-śledczych. Wchodząc w rolę potencjalnego informatora, nie chciałam kontaktować się z konkretnymi dziennikarzami – ich adresy rzadko umieszczane są na stronach, ponadto zwykły informator niekoniecznie wie, jaki jest podział tematów i zadań w redakcji, dlatego e-maile zostały wysłane bądź na adresy ogólne, bądź do redaktorów naczelnych czy sekretarzy redakcji, jeśli kontakty do nich były dostępne online.

Beata Biel

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. . Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo