Wydanie: PRESS 07-08/2015

Pinterest w interesie

Nie tylko wydawcy magazynów powinni zwrócić uwagę na Pinterest – serwis uporządkowany, piękny i popularny.

W prawdzie serwis Pinterest istnieje od 2010 roku, ale na początku postrzegany był raczej jako narzędzie, poprzez które – głównie kobiety – zbierają ciekawe rzeczy znalezione w Internecie. Powód, dla którego zainteresowały się nim media, był prozaiczny: liczby. Użytkownicy Pinteresta już w 2013 roku zgromadzili kilka miliardów (tak!) materiałów – tzw. pinów, czyli po polsku pinezek – z których każdy kierował do konkretnej strony internetowej. Chociaż Facebook i Twitter zawierają zdecydowanie więcej publikacji, to na Pintereście informacje są lepiej pogrupowane i łatwiejsze do znalezienia.

Stanisław M. Stanuch

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo