Wydanie: PRESS 07-08/2015

Pinterest w interesie

Nie tylko wydawcy magazynów powinni zwrócić uwagę na Pinterest – serwis uporządkowany, piękny i popularny.

W prawdzie serwis Pinterest istnieje od 2010 roku, ale na początku postrzegany był raczej jako narzędzie, poprzez które – głównie kobiety – zbierają ciekawe rzeczy znalezione w Internecie. Powód, dla którego zainteresowały się nim media, był prozaiczny: liczby. Użytkownicy Pinteresta już w 2013 roku zgromadzili kilka miliardów (tak!) materiałów – tzw. pinów, czyli po polsku pinezek – z których każdy kierował do konkretnej strony internetowej. Chociaż Facebook i Twitter zawierają zdecydowanie więcej publikacji, to na Pintereście informacje są lepiej pogrupowane i łatwiejsze do znalezienia.

Stanisław M. Stanuch

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.