06/2015

Press

Spis treści:

Press

Moje teksty nie wyskakują jak diabeł z pudełka

Z Bianką Mikołajewską, dziennikarką „Gazety Wyborczej”, rozmawia Grzegorz Kopacz.

Durczok? Prosimy do nas!

Która redakcja zatrudni dziennikarza – sprawdził Mariusz Kowalczyk.

Medialne trzęsienie ziemi

Czysto informacyjny tekst o wydarzeniach zagranicznych napisać jest dziś łatwiej w Polsce, korzystając z Internetu. Ale nie ma w nim tych emocji, które przekaże reporter.

Archipelag Miast

Przecieramy szlaki, wyruszamy w nieznane, przyglądając się Polsce mniejszych miast, chcemy przy okazji dokonać małej wyprowadzki reportażu poza ramy książek i prasy – pisze Filip Springer, który rozpoczyna duży projekt multimedialny.

Press

Szukam diamentów

Z Christopherem Morrisem, przewodniczącym jury Grand Press Photo 2015, rozmawia Renata Gluza.

Press

Drugi plan jest pierwszym

Z Maciejem Moskwą, zwycięzcą Grand Press Photo 2015, rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Harvard w domu

Na kursach internetowych można się nauczyć zarówno obsługi najnowszych programów komputerowych, jak i poznać akademickie teorie dotyczące mediów. Dla czytelników „Press” przygotowaliśmy listę takich kursów.

Instagraj

Co robić, by redakcja z sukcesem zaistniała na Instagramie i cieszyła się natychmiastową reakcją młodych odbiorców.

Press

Warsztat: Antidotum na spin doktorów

Staram się dowiedzieć, czy polityk głosi swoje hasła, bo naprawdę w nie wierzy, czy też robi to z czystego wyrachowania – pisze Marcin Zaborski.

Media pod obserwacją

„Bildblog” zaczął od śledzenia tabloidu „Bild”. Dokumentuje błędy w researchu, przekłamania i naruszanie zasad etyki dziennikarskiej.

Logomotywy

Prezentujemy ranking rebrandingów logotypów.

Niemedialni na życzenie

Co robić, by mieć gwarancję, że nigdy nie pojawisz się w mediach.

Piosenki i różne inne dźwięki

Muzyka w reklamie jest najkrótszą drogą do serca widza. Ale o dobry dźwięk w reklamie prawie nikt nie dba.

Nauka to potęgi CSR klucz

Stypendia, staże, programy dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa – społeczna odpowiedzialność biznesu coraz prężniej rozwija się w dziedzinie edukacji.

Geny miasta

Markę miasta buduje się jak każdą inną – podstawą jest stworzenie spójnej strategii promocji.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.