"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Wydanie: PRESS 05-06/2018

Konkurs AD wo/MAN 2017

Po raz szósty branża reklamy wybrała najlepszych spośród siebie - AdManów w kategorii agencje reklamowe i domy mediowe

WIZJONER I SPOŁECZNIK

RAFAŁ BARAN, WICEPREZES 4FUN MEDIA I WŁAŚCICIEL FCB BRIDGE2FUN – ADMANEM ROKU 2017 W KATEGORII AGENCJE REKLAMOWE

JAKUB BIERZYŃSKI, PREZES OMD – ADMANEM ROKU 2017 W KATEGORII DOMY MEDIOWE


Wizjoner jakich mało w naszej branży i biznesmen jakich mało. Takiego połączenia dawno nie było w polskiej reklamie” – brzmiało jedno z uzasadnień w nominacjach w odniesieniu do Rafała Barana. Został on przez branżę nagrodzony tytułem AdMana w kategorii Agencje reklamowe za spektakularny powrót na rynek reklamy jako szef agencji hybrydowej działającej w nowej formule. Istniejąca niewiele ponad dwa lata agencja FCB Bridge2Fun zdołała zdobyć mocną pozycję na rynku. Niemal na starcie przejęła od Leo Burnett obsługę T-Mobile, potem jej portfolio klientów powiększyło się m.in. o Showmax, Grupę Lotos, Food Care.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.