"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2018

Hashtargi

O powodzeniu konta fotografa na Instagramie nie decyduje tylko jakość wrzucanych zdjęć, ale też umiejętne posługiwanie się narzędziami, które budują zasięgi

Rok temu magazyn „Time” wybrał do tekstu na rozkładówce fotografię Macieja Moskwy z kolektywu Testigo. Przedstawiała kobiety stojące z baniakami w kolejce po wodę niedaleko Mogadiszu, stolicy Somalii. Fotoedytor Andrew Katz poprosił Moskwę, by podał mu nazwę swojego konta na Instagramie, żeby mógł umieścić je obok nazwiska autora zdjęcia. – Musiałem odmówić, bo wówczas na moim profilu były przede wszystkim prywatne zdjęcia, które nie nadawały się do promowania konta fotoreportera. Katz powiedział, że wielka szkoda, bo w ten sposób mógłbym mocno wypromować swój profil, zyskać tysiące odsłon i zwiększyć zasięgi. To dało mi do myślenia, że może warto więcej czasu i uwagi poświęcić kontu na Instagramie – opowiada Moskwa (@moskwamaciej, 56 postów, 1264 obserwujących).

Paul Moakley, jeden z fotoedytorów magazynu „Time”, uważa, że Instagram demokratyzuje fotoreportaż, jako że wszyscy używają wspólnej platformy do publikacji. „Jedyną rzeczą, która cię wyróżnia, to twoje zdjęcia oraz sposób, w jaki je opisujesz” – radzi fotografom w wypowiedzi dla fachowego portalu Ijnet.org. I w jednym zdaniu Moakley podaje uniwersalny przepis na to, jak odnieść sukces na Instagramie: trzeba wrzucać dobre, interesujące zdjęcia i umiejętnie opisywać, co przedstawiają, podawać lokalizację, a także wstawiać właściwie dobrane hashtagi.

Proste, prawda?

Paweł Pązik

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.