Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2018

Królowa internetu

Branża ją nagradza, a media pieszczą. Barbara Sołtysińska imponuje wszystkim, którzy jej nie znają, oraz wielu współpracownikom

Cigar room w dobrym hotelu w Dubaju, jesień 2016 roku. Młoda, drobna, ładna blondynka żywo dyskutuje z trzema czarnoskórymi mężczyznami w garniturach. W palcach cygaro, przed nią szklanka whisky. Barbara Sołtysińska chce uchodzić za starszą, niż jest w rzeczywistości, ale wygląda jak dziewczyna z Instagrama. W Dubaju właśnie otwiera oddział swojej firmy indaHash na Bliski Wchód i Afrykę Północną.

Przyjechała wraz z ojcem. Jego zabrała na urlop, a swój odpoczynek połączyła z pracą. Spotkanie biznesowe w hotelu było czwartym w jej ostatnim dniu pobytu w Dubaju. Nazajutrz ojciec wracał do Warszawy, a Sołtysińska leciała do Bangkoku, podbijać swoją firmą Azję. Potem był znowu Dubaj i świąteczny urlop w RPA, połączony z biznesem w Johannesburgu...

– Jej nazwisko otwiera wiele drzwi. Biegnie szybko i zdecydowanie, nie zważając, że po drodze kogoś podepcze, potrąci, ochlapie. Dla niej liczy się tylko cel, a nie sposób, w jaki zostanie osiągnięty – opowiada Rafał Agnieszczak, były wspólnik Barbary Sołtysińskiej.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.