Wydanie: PRESS 01-02/2018

Królowa internetu

Branża ją nagradza, a media pieszczą. Barbara Sołtysińska imponuje wszystkim, którzy jej nie znają, oraz wielu współpracownikom

Cigar room w dobrym hotelu w Dubaju, jesień 2016 roku. Młoda, drobna, ładna blondynka żywo dyskutuje z trzema czarnoskórymi mężczyznami w garniturach. W palcach cygaro, przed nią szklanka whisky. Barbara Sołtysińska chce uchodzić za starszą, niż jest w rzeczywistości, ale wygląda jak dziewczyna z Instagrama. W Dubaju właśnie otwiera oddział swojej firmy indaHash na Bliski Wchód i Afrykę Północną.

Przyjechała wraz z ojcem. Jego zabrała na urlop, a swój odpoczynek połączyła z pracą. Spotkanie biznesowe w hotelu było czwartym w jej ostatnim dniu pobytu w Dubaju. Nazajutrz ojciec wracał do Warszawy, a Sołtysińska leciała do Bangkoku, podbijać swoją firmą Azję. Potem był znowu Dubaj i świąteczny urlop w RPA, połączony z biznesem w Johannesburgu...

– Jej nazwisko otwiera wiele drzwi. Biegnie szybko i zdecydowanie, nie zważając, że po drodze kogoś podepcze, potrąci, ochlapie. Dla niej liczy się tylko cel, a nie sposób, w jaki zostanie osiągnięty – opowiada Rafał Agnieszczak, były wspólnik Barbary Sołtysińskiej.

Grzegorz Kopacz

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo