Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wydanie: PRESS 04/2017

Ma być przyjemnie

Tylko raz dostałem odpowiedź: „Przyjdziemy, jak będziesz w telewizji”. Po trzech latach ta osoba jednak zmieniła zdanie i przyszła do mnie na wywiad.

Mógłbym zacząć górnolotnie i napisać, że jeśli robimy to, co sprawia nam przyjemność, robimy to z sercem, wówczas jakość naszej pracy jest lepsza. To prawda, lecz niecała.

Możliwość rozmowy z osobami, które są dla mnie samego ciekawe, które mnie czymś zainteresują, automatycznie zwiększa moje skupienie i przekłada się na emocje zauważalne dla widza. Dlatego często nie zgadzam się na rozmowy z tymi, którzy chcieliby wystąpić u mnie w kawalerce, ale nie sprawiają, że serce bije mi mocniej. Nawet jeśli spotyka się to z niezrozumieniem ich agentów.

Rocznie dostaję ok. 150 propozycji przeprowadzenia wywiadu w kawalerce.

Łukasz Jakóbiak

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. . Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo