Wydanie: PRESS 03/2013

E-fachowcy

Uczelnie poszerzają programy i tworzą nowe kierunki, by dotrzymać kroku cyfrowemu rozwojowi branż, w których kształcą

Systematycznie rośnie liczba użytkowników portali i serwisów internetowych, coraz większe jest więc zapotrzebowanie na dziennikarzy poruszających się w wirtualnej rzeczywistości, specjalistów od reklamy internetowej i fachowców od komunikacji w sieci. Za tym trendem podążają szkoły wyższe, oferując kolejne kierunki, specjalności, studia podyplomowe i kursy, które mają przygotować pracowników mediów internetowych: e-dziennikarzy, e-marketerów i e-piarowców.

Joanna Sędek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.