Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Polska Press Grupa

PAWEŁ KOSSEK dyrektor zarządzający Centralnego Biura Reklamy

BIURO REKLAMY

Paweł Kossek
dyrektor zarządzający Centralnego Biura Reklamy
[email protected]

Piotr Grabowski
dyrektor Regionalnego Biura Reklamy
[email protected]

Kontakt
ul. Domaniewska 45,
02-672 Warszawa
tel. 22 201 44 00, 
22 201 44 10
[email protected]
Mediappg.pl

Jesteśmy tam, gdzie nie ma innych tzw. centralnych wydawców. Jesteśmy tam, gdzie możemy jednocześnie przeprowadzić 50 eventów, nawet w małych miejscowościach, i zgromadzić na nich dziesiątki albo i setki tysięcy ludzi. Jesteśmy tam, gdzie są lokalni konsumenci. To – czyli wyjątkowy, poszukiwany kontent – jest naszą siłą i zapewnia nam wyjątkowe i pokaźne grono odbiorców: jako grupa medialna osiągamy zasięg na poziomie 17 mln realnych użytkowników. Natomiast 13,2 mln realnych użytkowników zapewnia nam pozycję lidera w kategorii publicystyka/informacje lokalne i regionalne.

Naszym atutem jest również sama oferta reklamowa. Stała się ona bardziej multimedialna, obejmując dziś nie tylko prasę i internet, ale też nośniki DOOH. Ponadto zaczęliśmy skalować rozwiązania z lokalnych rynków na całą Polskę, co dało klientom możliwość dotarcia do każdego regionu z podobnym zakresem działań marketingowych. Dużo uwagi poświęcamy szczególnie wideo i jego wykorzystaniu w powiązaniu z DOOH, a także rozwiązaniom programmatycznym.

Kluczowym elementem naszej strategii w 2023 roku było połączenie działań reklamowych z treściami. Pracując nad synergią między reklamą a wartościowym kontentem, osiągnęliśmy większe zaangażowanie odbiorców. Kreatywne kampanie reklamowe zintegrowane z treściami tematycznymi przyciągały uwagę użytkowników, budując silne relacje między markami a ich potencjalnymi klientami. Wykorzystywaliśmy w nich elementy, takie jak lokalizacja treści, dotarcie na najniższym lokalnym poziomie, różnorodność treści, ich adaptacja na różne obszary i nośniki, a także multimedialność.

Ten rok będzie czasem, gdy większe znaczenie w kampaniach zaczną mieć dane i ich optymalizacja. W świecie bez third-party cookie swoje możliwości będą mogły zaprezentować platformy do zarządzania danymi. Będziemy więc dalej rozwijać możliwości optymalizacji kampanii i zwiększania ich efektywności na podstawie danych. Nadal będziemy też rozwijać sektor DOOH, który z pewnością zyska na znaczeniu i wejdzie w etap jeszcze szybszego rozwoju. Zamierzamy też dalej skupiać się na content marketingu. Wytężonej pracy w 2024 roku wymagają też reputacja i postrzeganie naszych mediów.

MEDIA

Internet: Naszemiasto.pl – liczba realnych użytkowników (RU): 8 474 220, zasięg: 25,92 proc., Pomorska.pl – RU: 6 031 584, zasięg: 18,45 proc., I.pl – RU: 5 670 162, zasięg: 17,35 proc., Telemagazyn.pl – RU: 4 114 800, zasięg: 12,59 proc., Expressbydgoski.pl – RU: 3 249 882, zasięg: 9,94 proc., Shownews.pl – RU: 3 237 732, zasięg: 9,9 proc., Gazetawroclawska.pl – RU: 3 007 530, zasięg: 9,2 proc., Nowosci.com.pl – RU: 2 939 166, zasięg: 8,99 proc., Gs24.pl – RU: 2 587 788, zasięg: 7,92 proc.; w sumie 56 serwisów – RU: 16 824 348, zasięg: 51,47 proc. (Gemius/PBI, Mediapanel, I 2024)

Prasa: „Głos Wielkopolski”, „Gazeta Pomorska”, „Dziennik Bałtycki”, „Kurier Lubelski” i in. – w sumie 20 dzienników regionalnych – czytelnictwo cyklu sezonowego: 1 834 459 osób (PBC, XII 2022 – XI 2023), sprzedaż wydań magazynowych: 195 tys. egz. (PBC, IX 2023); 39 tygodników lokalnych

Outdoor: 31 nośników digital w 15 miastach

Eventy: Złota Setka, Top Menadżer, Forum Seniora, Piłkarskie Orły

Projekty: 13 plebiscytów, m.in. Hipokrates, Nauczyciel na Medal, Agro, Sportowiec Roku, akcje charytatywne: Pociąg Marzeń, Zaprzęg św. Mikołaja

Custom publishing

NAGRODY

Newspaper Award, Best of News Design – The Society for News Design

Polska Press Grupa jest członkiem IAB, PBI, PBC, Stowarzyszenia Content Marketing Polska

HIT 2023

W 2023 roku konsekwentnie skupiliśmy się na doskonaleniu oferty multimedialnej, co pozwoliło nam zaproponować klientom jeszcze bardziej atrakcyjne i efektywne kampanie reklamowe. Dzięki wzmacnianiu serwisów tematycznych, takich jak Strefabiznesu.pl, Strefaagro.pl, Strefaedukacji.pl i in. zyskaliśmy możliwość kierowania reklam do bardziej zdefiniowanych grup odbiorców i zwiększenia skuteczności działań. Sukcesem okazało się wprowadzenie na rynek serwisu Shownews.pl z nowego dla nas obszaru rozrywki w internecie – serwis ma już 3,2 mln realnych użytkowników. Rozwijaliśmy też serwisy naszych dzienników oraz Naszemiasto.pl z ponad 500 lokalnymi podserwisami (blisko 8,5 mln RU) i uruchomiony w połowie 2022 roku ogólnopolski portal I.pl (5,670 RU). Ponadto wprowadziliśmy do oferty nośniki DOOH. Naszą pozycję na rynku umocniła organizacja wielu eventów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.