Wydanie: TV & WIDEO 2017

Twoje pięć minut

Co zrobić, żeby konsument obejrzał w całości reklamę w internecie? Są na to sposoby. Nad pomysłami zniechęcania internautów do klikania „skip add” na reklamach wideo w sieci głowią się spece w wielu agencjach reklamowych. Bo od dobrego pomysłu na reklamę, która ma być pokazywana w internecie, zależy w dużej mierze, czy widz się na niej zatrzyma.

Agata Małkowska-Szozda

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.