Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskapresse startuje z tygodnikami na Mazowszu

"Nasze Miasto" – pod takim wspólnym tytułem będzie się ukazywało pięć tygodników lokalnych Grupy Wydawniczej Polskapresse. Ich debiut zaplanowano na najbliższy czwartek.

Tygodniki obejmą zasięgiem całe Mazowsze z wyjątkiem Warszawy. Ich łączny nakład wyniesie 125 tys. egz. ”Nasze Miasto” będzie miało pięć odrębnych wydań: w Płocku, Ciechanowie, Żyrardowie, Radomiu i Siedlcach. Każde ukaże się w objętości 32 stron, z czego wspólne będą tylko cztery strony poświęcone raportom i poradom. We wszystkich wymienionych miastach Polskapresse utworzyła redakcje (po trzech etatowych dziennikarzy, fotoreporterzy i współpracownicy). Zespołami tymi kierują redaktorzy prowadzący: Dagmara Kobla (Płock), Marcin Sobocki (Ciechanów), Edyta Urbaniak (Żyrardów), Magdalena Kosiec-Sulich (Radom), Anna Sadowska (Siedlce). Redagowanie tekstów, korekta i łamanie kolumn wszystkich tygodników będzie odbywać się w Warszawie – w redakcji działającej przy zespole pracującym nad projektem gazety ogólnopolskiej Polskapresse. Szefem tygodników mazowieckich jest Piotr Strzałkowski, wcześniej m.in. szef działu stołecznego w ”Dzienniku” (Axel Springer Polska). – Zależy nam, aby to był produkt sublokalny, ale bardzo nowoczesny. Stawiamy na komunikatywność. Chcemy pozyskać dla prasy lokalnej młodych czytelników, w wieku od 20 lat, dlatego nasze tygodniki będą mocno powiązane z Internetem – mówi Strzałkowski. Dla poszczególnych miast już działają miejskie serwisy internetowe, na bieżąco uaktualniane. Ich adresy to: plock.naszemiasto.pl, radom.naszemiasto.pl itd. Wprowadzając tygodniki na Mazowszu, Polskapresse rozpoczyna zdobywanie czytelników w regionie, w którym do tej pory grupa nie miała tytułów. To etap przygotowywania gruntu dla projektu ogólnopolskiego planowanego na jesień tego roku. Tygodniki ”Nasze Miasto” o czytelników będą walczyć m.in. niższą od konkurencji ceną egzemplarzową – 1,80 zł, 48-stronicowym dodatkiem telewizyjnym ”Tele Magazyn” i dodatkiem motoryzacyjnym ”Moto Gratka” (zawiera ogłoszenia drobne z Gratka.pl). Ogłoszenia drobne w tygodnikach będą zamieszczane bezpłatnie – można je zamawiać przez infolinię. Wydawca sam przygotował kampanię wprowadzającą ”Nasze Miasto” na rynek. Obejmie ona lokalne telewizje i stacje radiowe. Reklamy pojawią się też na autobusach miejskich i PKS oraz pociągach kursujących na Mazowszu. Do najbliższych wydań tygodników będą dołączane bezpłatnie płyty z baśniami Andersena.

(GK, 18.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.