Kampania promująca grę w golfa po raz pierwszy w Polsce
18.06.2007, 08:16
Pod hasłem ”Hobby, które wzmocni Twój biznes” rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania gry w golfa.
Firma Golf 24, która jest organizatorem kampanii, chce dotrzeć przede wszystkim do środowisk biznesowych. Promocją objęła bezpłatne lekcje gry, promocyjne ceny szkoleń, klub PlayGolf i egzaminy na Zieloną Kartę, uprawniającą do gry na wszystkich polach w kraju i za granicą. Wykupiła ok. 1,3 tys. nośników reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście. Firma prowadzi kampanię także w prasie (m.in.: ”Gazeta Prawna”, ”Wprost”), radiu (Radio Zet) i Internecie (Onet.pl, Money.pl). Kreację, planowanie i zakup mediów przygotowano we własnym zakresie. Kampania strony playgolf.pl potrwa do końca września.(DOK, 18.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










